Wednesday, 2 April 2014

kayak kat proton city,tanjung malim..

hai... lama tak men update blog..asa macam  banyak je mende nak di update.. hoho ^_^..
cuti-cuti aku yang berbaki 3 hari setiap minggu hanya aku habiskan di atas katil + menghadap laptop kesayangan melayan runnung man..!!( oppa).tapi minggu lepas tetiba terbuang tabiat nak g berbasikal dengan bebudak rumet..
alang-alang dah sampai kat ujung kawasan upsian ni.. kitaorang pon men la kayak.. best.. best.. lama dah tak main kayak..last sekali main..dengan teamwork "zaim" masa camping dulu.. tetiba teringat awok..tapi kita dah terlost contact lama dah..hoho. ^_^
nanti cuti-cuti minggu kite g lagi ye awok : ieda,ati, ain, dayat, pina n ah..tq to ah sbb sudi berkayak dengan titew..tdk kepunan la kitew nak kayak:-).. tite nak tido dulu.. gud nite....





 

0 comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By fatin izzanti sanusi. All Right Reserved To Me.